Produkty pro jednoduchá aplikace pro online prodej (15)

Online členská stránka - Webová stránka - Online registrace - Automatizovaný podpis - Automatické smlouvy

Online členská stránka - Webová stránka - Online registrace - Automatizovaný podpis - Automatické smlouvy

Mutuelle MIASC chtěla vyvinout řešení pro autonomní registraci k jejím službám, přičemž zajistila bezpečné řízení lékařských dat klientů. Kapsloc navrhl webové rozhraní, které uživatelům umožňuje snadno se registrovat k mutuelle MIASC, automaticky generovat smlouvy o členství, sledovat v reálném čase stav podpisů a zároveň integrovat správu lékařských databází.
Vypracování solidního finančního plánu - Podnikatelský plán

Vypracování solidního finančního plánu - Podnikatelský plán

Pomáháme vám vyvinout podrobný finanční plán, který zahrnuje prognózy příjmů, výdaje, peněžní toky a klíčové ukazatele finanční výkonnosti. To dokazuje finanční životaschopnost vaší firmy.
B2B Nákupní Platforma

B2B Nákupní Platforma

Zvyšte svou produktivitu s e-procurementem Zjednodušte a optimalizujte svůj nákupní proces s naší B2B platformou zaměřenou na podnikání!
Pokročilý prodejní software - Inovativní prodejní platforma

Pokročilý prodejní software - Inovativní prodejní platforma

Náš software pro pokročilé prodeje se vyznačuje kompletní integrací všech základních modulů obchodního řízení. S uživatelsky přívětivým a intuitivním rozhraním zjednodušuje správu potenciálních zákazníků, sledování příležitostí, správu objednávek a fakturaci. Navíc nabízí silné nástroje pro analýzu výkonu, které umožňují firmám optimalizovat jejich prodejní strategie a přijímat informovaná rozhodnutí. Ideální pro zvýšení provozní efektivity a podporu růstu, naše řešení vyhovuje složitým potřebám moderních podniků a zároveň zajišťuje plynulé a efektivní obchodní řízení.
E-commerce - Vývoj E-commerce

E-commerce - Vývoj E-commerce

Dáváme pozor na vaše peníze. Existuje mnoho hotových e-commerce systémů, není nutné vyvíjet nový, protože to zabere hodně času a stojí spoustu peněz. Náš poradce se seznámí s vaším obchodním modelem a najde pro vás nejlepší volbu. My vytvoříme design a pokud ho schválíte, přizpůsobíme e-commerce systém vašim potřebám. Můžeme také nastavit platební řešení a uspořádat školení pro vaše zaměstnance, kde jim ukážeme, jak systém používat. Pokud máte velmi specifický obchodní model a cíle, je možné, že nenajdeme hotové řešení, které by vyhovovalo vašim potřebám. To je možná jediný případ, kdy dává smysl vyvinout nový systém. Je důležité nezapomínat: nestačí mít e-shop, budete potřebovat také dobrý marketing, abyste generovali dostatečné příjmy. Podívejte se, jaká digitální marketingová řešení nabízíme.
Aplikace prodeje B2B - digitální prodej - Aplikace B2B Sales podporuje celý prodejní proces v terénu od A do B

Aplikace prodeje B2B - digitální prodej - Aplikace B2B Sales podporuje celý prodejní proces v terénu od A do B

Tablet ví všechno: - B2B Sales APP provází celý prodejní proces v terénu od A do Z. Fokus na vaše zákazníky: - Nejjednodušší ovládání a vynikající výkon B2B Sales APP zajišťují uvolněný rozhovor se zákazníkem. Operační systém: - B2B Sales APP od ICONPARC běží na všech mobilních zařízeních s Androidem a lze ji snadno stáhnout a aktualizovat přes Google Play. Synchronizace: - Backend odpovídající B2B Sales APP umožňuje předávání zákaznických a produktových dat, stejně jako převod objednávek a dalších dat do vašeho ERP. Online & offline: - B2B Sales APP vás podporuje i v případě, že není k dispozici internetové připojení: Všechny funkce jsou k dispozici offline. Vícejazyčné řešení: Uživatelské rozhraní a obsah jsou navrženy jako vícejazyčné: Jazykové preference jsou nastaveny na straně ERP. Více měn: - B2B Sales APP podporuje libovolný počet měn.
Prestashop E-Commerce Stránka - Prestashop Platinum Partner

Prestashop E-Commerce Stránka - Prestashop Platinum Partner

Transverzální odborné znalosti v B2B e-commerce a Prestashop - Dvojí technické a webmarketingové dovednosti
Aplikace prodeje pro iPad

Aplikace prodeje pro iPad

S aplikací pro prodej na iPadu má obchodní zástupce vždy všechny dokumenty připravené k prezentaci: firemní prezentace, katalogy, cenové listiny, produktové listy atd.
SCRIBE SOCIÁLNÍ A SOLIDÁRNÍ POTRAVINY - Software pro správu sociálních a solidárních potravin

SCRIBE SOCIÁLNÍ A SOLIDÁRNÍ POTRAVINY - Software pro správu sociálních a solidárních potravin

SCRIBE Sociální a Solidární Obchod je software pro snadnou správu zásob vašeho obchodu, podporu vašich příjemců při sledování jejich přidělení a získání přehledu o všech procesech přidělování.
Systém řízení učení - Online vzdělávací platforma, systém distančního vzdělávání

Systém řízení učení - Online vzdělávací platforma, systém distančního vzdělávání

Platforma Unicraft je moderní systém pro správu učení (Learning Management System) určený pro školení zaměstnanců, s moderním UX/UI, jednoduchým a snadno použitelným. Platforma Unicraft umožňuje zaměstnavateli: - Strukturovat znalosti, zkušenosti, know-how a existující pracovní technologie ve firmě do jediné znalostní báze. - Stanovit osobní školící programy a flexibilně řídit přístup k dostupným materiálům. - Školit každého zaměstnance, aby správně vykonával své funkce, pomocí nejefektivnějších školících nástrojů a technik. - Monitorovat porozumění materiálu každého zaměstnance v reálném čase. - Udržovat kompletní historii školení a rozvoje kompetencí každého zaměstnance. - Analyzovat výsledky školení zaměstnanců, identifikovat a odměňovat nejlepší zaměstnance. - Rychle šířit nové znalosti v rámci firmy. Vestavěný editor kurzů:+ - schopnost vytvářet video, audio, text a další typy lekcí:+ - podpora interaktivních kurzů a dialogových simulátorů:+ - ochrana informací proti kopírování a stahování:+ - individuální školící kurzy:+ - správa uživatelských skupin:+ - neomezený prostor pro ukládání souborů:+ - různé typy testů a úkolů s zpětnou vazbou od školitele:+ - import materiálů z YouTube, Vimeo, Google Docs a Microsoft Office:+ - správa katalogu kurzů:+ - správa termínů a časů přístupu:+ - schopnost vkládat jednotlivé webové stránky:+ - gamifikace, žebříčky, skóre a úspěchy:+ - podrobné statistiky o pokroku a účinnosti učení:+ - hromadné akce s uživateli:+ - hromadné akce s uživateli integrace se SAP, Active Directory, Salesforce:+
Software Symfonie - IT a software

Software Symfonie - IT a software

Software Symphony™ je klient/server aplikace, která je spuštěna akvizicí MassLynx® a umožňuje automatizaci jedné nebo více funkcí manipulace nebo zpracování dat v sekvenci. Je navržen s ohledem na efektivitu, flexibilitu a kreativitu a umožňuje laboratořím vytěžit maximum hodnoty z LC-MS instrumentace.
Webový vývoj

Webový vývoj

Andersen je skvělá volba pro vytváření webových stránek. Nabízíme širokou škálu služeb, od zakázkového vývoje po e-commerce řešení. Náš tým odborníků vám pomůže vytvořit webovou stránku, která bude jak uživatelsky přívětivá, tak responzivní. Kontaktujte nás ještě dnes, abyste se dozvěděli více o našich službách vytváření webových stránek.
TrackInside - Klíčové řešení pro sledování balíků

TrackInside - Klíčové řešení pro sledování balíků

TrackInside nabízí spolehlivé a flexibilní řešení pro sledování důležitých objektů v rámci organizací. Zjednodušuje a zabezpečuje registraci a doručení doporučených dopisů, balíků, důvěrných zásilek a dalších, přičemž poskytuje úplnou a aktuální viditelnost. Hlavní funkce: - Sledování zásilek: Sledujte každý krok, získejte důkazy o doručení (podpisy, obrázky, dokumenty) a spravujte spory s jasným přenosem odpovědnosti. - Automatické upozornění: Zvyšte produktivitu díky automatickému zasílání e-mailů příjemcům ihned po příjezdu balíků. - Správa doručovacích tras: Optimalizujte interní procesy nastavením doručovacích tras. - Snadná personalizace: Přizpůsobte TrackInside svým potřebám bez specifického vývoje. - Bezpečnost dat: Chraňte svá citlivá data pomocí pokročilých bezpečnostních technik.
Analýza obchodního výkonu - Strategie a obchodní výkon

Analýza obchodního výkonu - Strategie a obchodní výkon

Provádíme důkladnou analýzu vašeho obchodního oddělení, abychom identifikovali silné a slabé stránky, příležitosti a výzvy. Hodnotíme vaše prodejní procesy, správu leadů, vyjednávací techniky atd.
Systém řízení učení - Platforma pro online učení, systém distančního vzdělávání, obchodní služby

Systém řízení učení - Platforma pro online učení, systém distančního vzdělávání, obchodní služby

Platforma „Unicraft“ – to je moderní systém pro řízení vzdělávání (LMS) určený k školení zaměstnanců. Tento systém má moderní UX/UI a je také velmi jednoduchý a praktický na používání. Platforma Unicraft poskytuje zaměstnavatelům: - Možnost strukturovat jednoduchou znalostní základnu, která existuje ve firmě: znalosti, zkušenosti, know-how a technologie. - Možnost přidělovat personalizované tréninkové programy a spravovat volný přístup k dostupnému materiálu. - Možnost školit každého zaměstnance, aby správně vykonával své funkce pomocí nejefektivnějších tréninkových nástrojů a technik. - Možnost sledovat porozumění materiálu každého zaměstnance v reálném čase. - Možnost uchovávat kompletní historii školení a rozvoje kompetencí pro každého zaměstnance. - Možnost analyzovat výsledky školení zaměstnanců, identifikovat a odměňovat nejlepší zaměstnance. - Možnost rychle šířit nové znalosti ve firmě a udržovat technologii firmy vždy aktuální. - 24hodinový přístup z jakéhokoli zařízení.